Tájékoztatás!

Tisztelt Kisapostagi Lakosság!

 

Rövid tájékoztatást kívánok adni a Tisztelt Lakosságnak, hogy milyen fontosabb dolgok történtek Kisapostag Község Önkormányzata, és ezáltal a község életében is. Kisapostag Község Önkormányzata Képviselő-testülete 2013. február 14-én döntött arról, amire jogszabály is kötelezte őket, hogy Közös Önkormányzati Hivatalt hozzanak létre. A Közös Önkormányzati Hivatalról szóló megállapodást Baracs Községgel kötötték meg 2013. március 1. napjától. Az elnevezés, ami szintén törvényileg kötött Baracsi Közös Önkormányzati Hivatal. A Kisapostagon működő – lánykori nevén – Polgármesteri Hivatal továbbra is megmaradt a lakossági és az önkormányzati ügyek intézésére Baracsi Közös Önkormányzati Hivatal Kisapostagi Kirendeltség elnevezéssel. Hangsúlyozni kívánom, hogy az önkormányzatiság továbbra is önálló maradt, független bármelyik településtől, csupán a kiszolgáló szerve, a hivatal közös.

Dr.Gentischer Ferenc 2012. december 31-ig volt jegyző, 2013. január 1-jétől a Dunaújvárosi Járási Hivatalban dolgozik tovább. Jómagam 2013. január 1-jétől helyettes jegyző, majd március 1-jétől a Közös Önkormányzati Hivatal Jegyzője vagyok, így mind a baracsi és mind a kisapostagi ügyekben eljárok. Kisapostag tekintetében azonban 2013. április 1. napjától aljegyzője is van a közös hivatalnak, így Kisapostagnak is, neve dr.Hegedűs Ágnes, aki folyamatosan a kirendeltségen található.

Fontos még, hogy Kisapostagon az új óvoda építése megkezdődött, a kivitelezői szerződés aláírásra került, bízzunk benne, hogy minél előbb elkészül, a tervezett befejezési határidő 2013. augusztus 1.

Fontos megemlíteni, hogy a csatorna beruházás is elkezdődött, a vízjogi engedély kiadását követően a fizikai értelemben vett munkálatok is megkezdődnek, a tervezett időpont 2013. május 1., de erről bővebben polgármester úr és a projektért felelős személyek lakossági tájékoztatót fognak tartani, az erről szóló értesítést mindenki időben megkapja.

Kisapostag Község Önkormányzata Képviselő-testülete 2013. április 3-án feloszlatta magát, a mai napon 2013. április 18-án postázásra került a feloszlatás törvényességi nyilatkozata is, így a mai naptól számított 90 napon belül időközi választást kell tartanunk.

Bármilyen kérdésük van forduljanak bizalommal a Kirendeltséghez, illetve személyesen engem is keressenek bátran. Elérhetőségeim:06-25-506-580.

 

dr.Horváth Zsolt jegyző

Kapcsolódó posztok