Tisztelt Lakosság!
Az alábbi bejegyzésben a Fejér Megyei Kormányhivatal Dunaújvárosi Járási Hivatal tájékoztatóját olvashatják.
Tisztelt Ügyfelünk!
A koronavírus-fertőzés miatt kialakult veszélyhelyzetre való tekintettel a Foglalkoztatási Osztály is korlátozta ügyfélfogadását. Ügyintézésre kizárólag elektronikusan, vagy postai úton, személyesen pedig kizárólag telefonon előzetesen lefoglalt időpontban van lehetőség.
Azon lakosok, akik rendelkeznek ügyfélkapuval, a kitöltött nyomtatványokat elektronikus úton is beküldhetik. Az ügyfélkapuval nem rendelkező ügyfelek a kitöltött nyomtatványokat a Városháza tér 2. B. épület földszintjén tudják leadni az ügyintézőknek.
- Amennyiben Ön rendelkezik ügyfélkapuval álláskeresési regisztrációját elektronikus úton is megteheti, a csatolt mellékletben találja a segédletet, és a szükséges dokumentumokat, amiket ki kell töltenie az elektronikus ügyintézéshez.
- Amennyiben Ön nem rendelkezik ügyfélkapuval, viszont van lehetősége nyomtatni, scannelni, illetve elektronikus úton elküldeni a kért dokumentumokat (a melléklet 1. oldalán szerepel minden, amelyre szükség van a regisztrációhoz), ezen esetben a csatolt mellékletben megtalálja a kérelem csomagot, amelyet elektronikusan/kitöltve, az említett dokumentumok csatolásával tud elküldeni e-mail címünkre foglalkoztatas.dunaujvaros@fejer.gov.hu
Kollégáink a további ügyintézés céljából fel fogja venni Önnel a kapcsolatot, így minden esetben tüntesse fel elérhetőségét/telefonszámát.
- Mellékletek:
- Word dokumentum: elektronikus kitöltéshez és visszajuttatáshoz
Vagy
- Pdf dokumentum: nyomtatott verzió kézi kitöltéshez, személyesen vagy elektronikusan tudja visszajuttatni a kitöltött kérelmeket, és a szükséges dokumentumokat.
Abban az esetben, ha az előző két feltétel közül egyikre sincs lehetősége, ügyfélfogadási időben várjuk a kérelem csomag személyes átvételére:
Hétfő: 08:00 – 12:00
Szerda: 08:00 – 12:00
Csütörtök: 08:00- 12:00
Fejér Megyei Kormányhivatal
Dunaújvárosi Járási Hivatal
Foglalkoztatási Osztály